کاغذ دیواری در گرگان

کاغذ دیواری در گرگان
صفر تاصد نصب

اقدامات ما در خصوص نصب کاغذ دیواری در گرگان

بررسی و تحلیل توسط کارشناس

مشاوره و راهنمایی کامل

خدمات کاغذ دیواری در گرگان

نصب کاغذ دیواری با کیفیت و با دوام

راه های ارتباطی برای دریافت خدمات نصب کاغذ دیواری در گرگان

09112782243            09033105894

انواع کاغذ دیواری در گرگان

کاغذ دیواری از جنس کاغذ

این نوع کاغذ دیواری بسیار نازک می باشد و آن را با استفاده از چسب مخصوص به دیوار می چسبانند .کاغذ دیواری کاغذی ( Paper wall covering ) طول عمر پایینی داشته به طوری که حدود یک تا سه سال دوام می آورد و هنگام جابه جایی اثاثیه منزل باید خیلی مراقب بود تا پاره نشود. این نوع کاغذ دیواری غیر از نازکی به دلیل غیر قابل شست و شو بودن برای اتاق کودک توصیه نمی شود. از مزایا این کاغذ دیواری نصب آسان آن و قیمت کم آن است.

 

کاغذ دیواری کاغذی در گرگان
کاغذ دیواری مخملی در گرگان

کاغذ دیواری بافت‌دار یا مخملی

کاغذ دیواری مخملی علاوه بر زیبایی که به خانه می افزاید، با لمس آنها بافت خاصی را احساس خواهید کرد. در این کاغذ دیواری ها تکه هایی از نقش پارچه مخملی یا پلاسیکی به کار می رود.پس زمینه کاغذ دیواری بافت دار معمولا از جنس pvc یا از جنس پارچه می‌باشد و در رنگ‌های لوکس و کلاسیک تولید می‌شود. قابلیت شست و شو ندارد زیرا تکه های مخمل این کاغذ دیواری ها ممکن است با بر خورد آب آسیب ببنند. کاغذ دیواری مخملی از معمولی گران تر است اگر از دکوراسیون کلاسیک استفاده می کنید توصیه می شود از این کاغذ دیواری استفاده کنید

کاغذ دیواری پی وی سی با روکش وینیل

کاغذ دیواری های  pvc به دلیل روکش وینیل مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند و به دلیل استحکام و قابل شست وشو بودن آنها  برای اتاق کودکان مناسب می باشد. این کاغذ دیواری ها به سختی پاره می شوند و 4تا 6 سال دوام دارند. کاغذ دیواری‌های pvc با روکش وینیل موجود در بازار در ابعاد کوچک پنج متر مربع و ابعاد بزرگ شانزده متر مربع به فروش می‌رسند. از خصوصیات دیگر کاغذ دیواری پی وی سی با روکش وینیل می توان به این موارد  اشاره کرد: واتر پروف، ضدلک، ضد خش، وزنی بالاتر دارند.

کاغذ دیواری با روکش وینیل در گرگان
کاغذ دیواری نانو در گرگان

کاغذ دیواری نانو

Nano coating به تازگی در طرافداران بسیاری پیدا کرده و همان طور که از اسمش پیداست در آن از تکنولوژی نانو به کار رفته است. کاغذ دیواری نانو همانند کاغذ های pvc دارای مقاومت زیاد و قابل شست و شو می باشد و علاوه بر این ها ویژگی های دیگری مثل عایق گرما، عایق صدا و همینطور ضد حساسیت می باشد . کاغذ دیواری های نانو با محیط زیست سازگارند و خطری برای سلامتی انسان ها ندارند. این کاغذ دیواری ها در طرح های مختلفی تولید می شود که مناسب اتاق خواب و پذیرایی دفاتر کار می باشند، کسانی که دنبال دکوراسیون مدرنی هستند این کاغذ دیواری به آنها توصیه می شود.

کاغذ های سه بعدی

کاغذ دیواری های سه بعدی (3D) یکی از پر طرفدارترین هاست و در این صنعت چند سالی است که مورد توجه زیادی قرار گرفته است. طرح هایی که در این کاغذ دیواری ها استفاده میشود به فاصله 3 الی 4 متری از نظر افراد برجسته به نظر می آید. با اینکه تصاویر تخت هستند، با ایجاد خطای دید و سایه روشن در رنگ بندی باعث سه بعدی دیده شدن آن می شود که اگر این تصاویر با کیفیت چاپ شود طرح های منحصر به فرد و شگفت انگیزی را به مخاطب نمایش می گذارد. این کاغذ دیواری ها یک گزینه ایده آل برای یک اتاق پذیرایی ، اتاق خواب، اتاق نشیمن و یا به عنوان کاغذ دیواری پشت تلویزیون میباشد.

کاغذ دیواری سه بعدی در گرگان
کاغذ دیواری طبیعی در گرگان

کاغذ با الیاف طبیعی

از گران ترین و همینطور با کیفیت تزین انواع کاغذ دیواری کاغذ دیواری با الیاف طبیعی می باشد که از چوب طبیعی فنلاند برای تهیه ی آن استفاده می شود. این عمل طی فرایند بسیار منظم و پیچیده ای انجام می شود.. فنلاند داراي غني ترين جنگل هاي اروپا است و به همين دليل داراي انواع چوب بسيار مرغوب است. این کاغذ دیواری صد درصد طبیعی بوده و ضد حساسیت، قابل شست و و شو، دوام و استحکام بسیار زیادی می باشد. این کاغذ دیواری ها برای دیوار ها و نیز سقف مناسب هستند و فضای خانه کاملا طبیعی و جذاب و دلنشین خواهد شد.

مزایا کاغذ دیواری در گرگان

مزایا کاغذ دیواری در گرگان

1.

نصب راحت

اگر نصب کاغذ دیواری در گرگان توسط یک فرد منخصص و ماهر انجام شود در زمان وکیفیت کار تاثیر به سزایی دارد

3.

مقرون به صرفه بودن

کاغذ دیواری انواع مختلف با قیمت های مختلف دارد که هر فرد با هر سطح از درآمد می تواند از آن استفاده کند. با اینکه هزینه اولیه و نصب کاغذ دیواری گران تر از رنگ است اما دوام بیشتری دارد   

5.

عایق صدا

برخی از کاغذ دیواری ها ضخامت بسیار زیادی دارند که همین امر موجب شده تا عایق صدای خوبی باشند

2.

مدرن و زیباسازی فضا

کاغذ دیواری در رنگ ها و طرح ها و شکل های متنوع تولید می شوند و شما می توانی مطابق با فضای وسایل خانه آن ها را ست کنید و حتی روحیه ای شاداب به فضای خانه ببخشید

5.

قابل شست شو بودن

انواعی از کاغذ دیواری ها هستند که قابلیت شست وشو دارند و نسبت به انواع مواد شوینده هیچ گونه حساسیتی ندارند و همین امر موجب ماندگاری بالاتر شده است

6.

پوشاندن عیوب دیوارها

بار ها پیش آمده که بخش های مختلف دیوار سوراخ شده باشد یا در اثر کثیفی رنگ آن رفته باشد که کاغذ دیواری این عیوب را بر طرف میکند

مراحل نصب کاغذ دیواری در گرگان

مرحله اول برای نصب کاغذ دیواری در گرگان آماده شدن دیوار است طبیعتا همه ی دیوار های خانه دارای سطحی صاف و یکدست نیستند که برای اینکار از بتونه کاری میتوان استفاده کرد 

مرحله ی دوم باید مقدار کاغذ دیواری را محاسبه کنید. اگر متریالی که انتخاب شده است دارای طرح های درشتی باشد باید برای چسباندن آن روی دیوار، پرتی کار و طرح هایی که ناقص هستند، در نظر گرفته شود. معمولا یک دیوار با ابعاد 3 در 4 متر، نیاز به دو رول کاغذ دیواری در این ابعاد دارد

مرحله سوم باید وسایل مورد نیاز را آماده کنید.برای اجرای کاغذ دیواری نیاز به ابزارها و وسایلی برای سرعت بخشیدن به روند کار دارید. این موارد شامل اسفنج، سطل آب، چسب کاغذ دیواری و... می باشد. با در اختیار داشتن این موارد با کیفیت مناسب می توانید نتیجه خوبی بگیرید.

مرحله چهارم باید کاغذ دیواری ها را چسب بزنید و حتما از چسب مناسبی استفاده کنید

مرحله پنجم نصب کاغذ دیواری است دقت کنید که باید کاغذ ۱۰ سانتیمتر از بالا و پایین بلندتر باشد. بعد از اینکه به آرامی کاغذ دیواری را چسباندید، حباب های آن را با کاردک پلاستیکی به اطراف کار هدایت کنید و از سطح زیر کار خارج کنید. 

سوالات متداول کاغذ دیواری در گرگان

به طور معمول کاغذ دیواری در گرگان 4 الی 6 سال دوام می آورد اما بستگی به نوع نگهداری، نوع کاغذ دیواری و زیر ساخت دیوار دارد.

همان طور که در بالا گفته شد یک سری کاغذ دیواری ها مقاومت بیشتری دارند، کاغذ دیواری وینیل در گرگان از یک لایه محافظتی وینیل ساخته شده است که مقاوم در برابر شست وشو و رطوبت است.

ممکن است بعد از چند روز در برخی جاها حباب ایجاد شود که دلایل مختلفی داشته باشد که میتوان به استفاده بش از حد چسب یا جمع شدن هوا و یا ایراداتی در نحوه ی نصب اشاره کرد

 

سبک های کلاسیک و مدرن و لاکچری و به علاوه سبک نئوکلاسیک یا پست مدرن که ترکیب سبک کلاسیک و مدرن است 

بلاگ

نصب کاغذ دیواری در گرگان: یک راه حل برای پوشش آسیب دیدگی های دیوار

آماده‌سازی دیوار:

ابتدا باید دیوار را آماده کنید. برای این کار، اطمینان حاصل کنید که سطح دیوار صاف و خشک است. در صورت وجود پوسته قدیمی کاغذ دیواری، آن را بردارید و سطح را صاف کنید.

انتخاب کاغذ دیواری:

یک کاغذ دیواری با طرح و رنگ دلخواه خود انتخاب کنید. مطمئن شوید که کاغذ دیواری انتخابی مقاوم در برابر رطوبت و قابل پاک‌کاری است.

برش کاغذ دیواری:

کاغذ دیواری را به اندازه دیوار خود ببرید. اضافه‌ترینها را برش دهید تا بهتر بتوانید آن را به دیوار متصل کنید.

رقم‌زدن کاغذ دیواری:

به طول کاغذ دیواری رقم بزنید، تا بتوانید آن را به دقت بر روی دیوار قرار دهید.

چسباندن کاغذ دیواری:

کاغذ دیواری را با استفاده از چسب دیواری به دیوار بچسبانید. از بالا به پایین کار کنید و در هنگام چسباندن، کاغذ را با دست یا موادی مانند برس صاف کنید تا حباب‌ها و هوای موجود در زیر کاغذ حذف شود.

برش و تمیز کردن لبه‌ها:

لبه‌های اضافه کاغذ دیواری را با یک ابزار تیز ببرید و لبه‌ها را به دقت صاف کنید.

پوشاندن آسیب دیدگی‌ها:

اگر در دیوار آسیب دیدگی‌هایی مانند شکستگی یا نقص وجود دارد، می‌توانید با استفاده از مواد روکشی مانند گچ یا رنگ دیوار، آن‌ها را پوشش دهید و سپس کاغذ دیواری را روی آن‌ها نصب کنید.

با دنبال کردن این مراحل، می‌توانید کاغذ دیواری را به صورت صحیح نصبو آسیب دیدگی‌های دیوار را پوشش دهید. قبل از شروع هر گونه پروژه ساخت و ساز و نصب کاغذ دیواری در گرگان، توصیه می‌شود از یک حرفه‌ای مجرب مشورت بگیرید و دقت کافی را در انتخاب و اجرای مواد استفاده شده داشته باشید.

در این مسیر تیم ما با مشاوره دقیق همراه شما خواهد بود. 

تعمیرات کاغذ دیواری در گرگان شامل چه مواردی می شود؟

از مهم ترین خدمات در حوزه کاغذ دیواری که تقاضای بسیاری نیز از طرف مردم دارد، سرویس تعمیرات کاغذ دیواری است. در بسیاری از اوقات پیش می آید که قسمت هایی از کاغذ دیواری دچار ایراد و یا اسیب هایی می شود و یا ممکن است ظاهر آن بخش تغییراتی پیدا کند، در چنین موارد احتیاجی نیست که تمام کاغذ دیواری را عوض کنید و هزینه ی بیهوده پرداخت کنید، در این زمان تعمیرآن بخش ها کافی می باشد.

در این موارد هم از متخصصین گرگان دیزاین در حوزه کاغذ دیواری برای ترمیم قسمت های آسیب دیده می توانید استفاده کنید. رایج ترین تعمیرات خدمات کاغذ دیواری در گرگان عبارتند از:

تعمیر و جاگذاری قسمت کنده شده

درز های به وجود آمده بر روی کاغذ دیواری به صورت مجدد چسبانده می شود

حباب های های به وجود آمده در زیر سطح رویی کاغذ دیواری اطلاح و برطرف می شود

نصاب کاغذ دیواری با تجربه و ماهر در گرگان دیزاین

فرایند نصب نیاز به مهارت و تخصص بالا دارد. اگر از یک نصاب مبتدی در خدمات کاغذ دیواری استفاده شود علاوه بر اینکه موجب نارضایتی مشتری می شود بودجه و هزینه هایی که برای خرید و نصب کاغذ دیواری شده است به هدر می رود به همین دلیل  است که اکثریت مردم به دنبال شرکت و نصاب با تجربه و قابل اعتماد هستند.

در شرکت گرگان دیزاین چه خدماتی در حوزه کاغذ دیواری در گرگان انجام می شود؟

متخصصین مجموعه گرگان دیزاین چه نوع کاغذ دیواری هایی را نصب می کنند؟ در جواب این پرسش باید بگوییم که متخصصین مجموعه گرگان دیزاین تمامی خدمات مربوط به کاغذ دیواری از نصب تا ترمیم انواع مدل کاغذ دیواری از جمله کاغذ دیواری کاغذی، بافت دار یا مخملی، پی وی سی با روکش وینیل، نانو، سه بعدی و کاغذ دیواری با الیاف طبیعی را اجرا می کنند.

آیا گرگان دیزاین قیمت و نصب کاغذ دیواری را فقط در گرگان ارائه می دهد؟

کلیه خدمات کاغذ دیواری نه تنها در گرگان بلکه در کل استان گلستان توسط شرکت گرگان دیزاین انجام می شود. شما می توانید از همین حالا در هر جایی که هستید سفارش خود را ثبت کنید تا ما با بهترین کیفیت و قیمت خدمات را به شما عزیزان ارئه دهیم.